Veebiseminar “Meta ärikonto saladused”

35.00 

Veebiseminaril “META ÄRIKONTO SALADUSED” vastatakse küsimustele:

  • mis on Facebook Business Manager konto ja milleks seda vaja on;
  • mis on Facebook Ad Account ja mida seal teha saab;
  • mis on Meta Business Suite ja milleks seda kasutatakse;
  • kuidas jagada õigesti Facebooki ärilehe või Business Manageri, Ad Accounti (reklaamikonto) juurdepääsu näiteks assistendile;
  • mis juhtub siis, kui juurdepääse valesti jagada;
  • miks ei tohi näiteks virtuaalne assistent kõikidele oma klientidele teha Facebooki tasulisi reklaame oma Ad Account`i ehk reklaamikonto alt.

 

BOONUSENA saab kaasa kokkuvõtte seminarist PDF-dokumendina ja slaidid, mida Katrin veebiseminaril kasutas.

 

Kui me ütleme Facebook, ei räägi me lihtsalt sotsiaalmeediast. Jagame nippe, kuidas saate seda platvormi kasutada ärilisel eesmärgil ja professionaalselt.

 

Sotsiaalmeedia, kus jagame oma mõtteid, kogemusi ja suhtleme sõprade, tuttavate ning perega, on muutunud meie igapäevaelu lahutamatuks osaks. Tähtis on meeles pidada, et hea sisu ja oskus olla võimalikult palju “pildis” on alati võti, mis paneb meid silma paistma ja äri õitsema. Facebookis on mitmeid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel ja turundajatel hallata oma sotsiaalmeedia sisu ja levikut tõhusalt. Kahjuks on selle sotsiaalmeedia hiiglase ülesehitus ja kasutustingimused üsna keerulised ja sageli ei ole kasutajad olulisest teadlikud ja nii juhtubki sageli seda, et Facebook blokeerib ärikonto, reklaamikonto või isegi sõnumid.

Sellel veebiseminaril uurime koos Katriniga Facebooki anomaaliaid ja õpime, kuidas neid ära hoida ja nendega toime tulla. Seminaril õpid samm-sammult, kuidas hallata ja kasutada Facebooki ressursse tulemuslikult oma ettevõtte edu nimel. Selgitame, mis juhtub kui juurdepääsu jagada valesti ja kuidas neid olukordi vältida.

Kuidas Facebooki reklaamidega õigesti alustada? Katrin on oma ala ekspert selles valdkonnas. Ta jagab põhjalikku ülevaadet Meta ärikonto saladustest.

Meta_ärikonto
 
Katrin Vilimaa-Otsing on koolitajast turundusstrateeg, kes aitab ettevõtetel nende turunduseelarvest maksimumi võtta. Ta on ehitanud mitmeid müügitunneleid ja automatiseeritud turunduslahendusi, mis säästavad aega ja vähendavad ebaefektiivsusi turundustegevustes.

 

Lisaks digiturunduse teenustele pakub ta ka auditeid ja koolitusi. Katrin on turunduses tegev olnud juba aastast 2010. Selle aja sisse on mahtunud töö nii meedia- kui loovagentuurides ja koostööd on tehtud nii suurte, väikeste, rahvusvaheliste kui ka kohalike ettevõtetega.

Kahel aastal on ta olnud Digitegu žüriis ja hinnanud Eesti parimaid digikampaaniaid. Lisaks on ta lektor Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ja ärimentor mitmetes ettevõtluse programmides nagu nt Starter Edu ja Tegu. Katrin hoiab valdkonnas toimuvaga end kursis läbides pidevalt ka ise uusi koolitusi ning rakendades õpitut oma ettevõttes.